SEO Uyumlu Makale ve Yerel SEO (Yerel
Arama Motoru Optimizasyonu)
Yerel SEO, yerel
işletmelerin, iş türünüzü ararken tam zamanında yerel müşterilere hizmetlerini
tanıtmasına izin veren çevrimiçi pazarlama etkinliği olarak tanımlanır. Beş
kişiden dördünün yerel bilgiler için akıllı telefonlarında interneti kullandığı
söyleniyor. Google ve diğer arama motorlarının kullanıcılara sahip oldukları
çok miktarda veriyle ilgili bilgileri sunmaları için yerel tabanlı sonuçlar
giderek daha alakalı ve yaygın hale gelecektir.
Dizin listeleri Yerel SEO'nun önemli bir özelliğidir. Niş
veya genel listeler olabilirler. Bazen bir harita ve URL'nizle birlikte NAP
verileriyle çevrimiçi telefon dizinleri olarak hizmet ederler. Bazıları
fotoğraflara da izin verir. Bazıları ücretsiz, bazıları ücretli; bazıları yaşam
için, bazıları sadece on bir ay boyunca, seçenekler çoktur. Binlerce dizin
listesi var. Bunlardan en az bir kaçında listelenmesini öder. Havlama! Google
My Business, ABD'de popüler olan birkaç kişidir.
Yerel SEO küçük
işletmeler için harika bir araçtır çünkü sadece çok fazla rakip vardır. Bir
SERP'de ne kadar iyi görünürlük olursa, hedefinizin sizi bulma olasılığı o
kadar yüksek olur! Ayrıca arama motorları için konumlar da sağlayan arama
motoru kullanıcısı için en alakalı sonuçları sunmak için harika bir yoldur.
Google aramada, yerel arama sonuçları, bir harita ile
birlikte gelen ve telefon adresleri, incelemeler vb. İçeren girintili bir
girişle yeni karusel biçiminde sunulur.
Yerel SEO neden daha
önemli hale geliyor?
l Yerel müşteriler interneti
yerel işletmeler bulmak için kullanıyor
l Yerel arama son yıllarda
giderek daha popüler hale geliyor.
l Yerel arama çok hedefli ve
zamanında
l Geleneksel reklamcılık
seçeneklerinden daha iyi sonuçlar verir
l Mobil kullanım oldukça
yaygındır. Yerel SEO, hem dizüstü bilgisayarı hem de mobil telefonu kapsar
l En yüksek yatırım getirisi.
Boşa maruz kalma yok
l Google yerel girişinizi
talep ederseniz, rekabetin çok önünde olacaksınız
l Yerel SEO hala
ücretsizdir.Gazetecilik büyük bir yüzde oranında azalmıştır -% 40 -% 80
l Çok
popüler olan müşteri yorumları yerel SEO'nun büyük bir parçasıdır.
Şirketinizin yerel
SEO'sunu nasıl geliştirirsiniz?
1. Yerel sayfanızı oluştururken,
bunları sağlanan birçok alt kategoride nasıl sınıflandırdığınıza özellikle
dikkat edin.
2. NAP'nizin (Ad, Adres ve Telefon numarası) web'de, yerel
sayfalarınızda, dizin listelerinde tutarlı olduğundan emin olun
3. Kaliteli dizinler kullanın. Bir yerde listelenme fırsatı
olup olmadığını öğrenmek için kategori ve konum aramalarını kullanın.
4. Siteniz hakkında daha fazla yorum almak için çalışın.
Yorumlar SERP'de sergilendi
5. İlginç görünmesi için yerel girişinize çok sayıda resim
ekleyin. Anahtar kelimenin sık sık göründüğünden emin olun.
6. Blogculardan, gazetelerden ve sosyal paylaşım, içerik
geliştirme vb. Yoluyla gelen bağlantılar kazanmaya çalışın.
7. Yeterli
zamanınız yoksa saygın bir yerel SEO şirketi kiralayın, çünkü bu her zaman
gerçekleşen arama motoru değişiklikleri ile devam eden bir süreçtir.
Yorumlar
Yorum Gönder
Yorumunuz için teşekkürler !