SEO Uyumlu Makale ve Yerel SEO (Yerel Arama Motoru Optimizasyonu)


SEO Uyumlu Makale ve Yerel SEO (Yerel Arama Motoru Optimizasyonu)



Yerel SEO, yerel işletmelerin, iş türünüzü ararken tam zamanında yerel müşterilere hizmetlerini tanıtmasına izin veren çevrimiçi pazarlama etkinliği olarak tanımlanır. Beş kişiden dördünün yerel bilgiler için akıllı telefonlarında interneti kullandığı söyleniyor. Google ve diğer arama motorlarının kullanıcılara sahip oldukları çok miktarda veriyle ilgili bilgileri sunmaları için yerel tabanlı sonuçlar giderek daha alakalı ve yaygın hale gelecektir.

Dizin listeleri Yerel SEO'nun önemli bir özelliğidir. Niş veya genel listeler olabilirler. Bazen bir harita ve URL'nizle birlikte NAP verileriyle çevrimiçi telefon dizinleri olarak hizmet ederler. Bazıları fotoğraflara da izin verir. Bazıları ücretsiz, bazıları ücretli; bazıları yaşam için, bazıları sadece on bir ay boyunca, seçenekler çoktur. Binlerce dizin listesi var. Bunlardan en az bir kaçında listelenmesini öder. Havlama! Google My Business, ABD'de popüler olan birkaç kişidir.

Yerel SEO küçük işletmeler için harika bir araçtır çünkü sadece çok fazla rakip vardır. Bir SERP'de ne kadar iyi görünürlük olursa, hedefinizin sizi bulma olasılığı o kadar yüksek olur! Ayrıca arama motorları için konumlar da sağlayan arama motoru kullanıcısı için en alakalı sonuçları sunmak için harika bir yoldur.

Google aramada, yerel arama sonuçları, bir harita ile birlikte gelen ve telefon adresleri, incelemeler vb. İçeren girintili bir girişle yeni karusel biçiminde sunulur.

Yerel SEO neden daha önemli hale geliyor?

l Yerel müşteriler interneti yerel işletmeler bulmak için kullanıyor
l Yerel arama son yıllarda giderek daha popüler hale geliyor.
l Yerel arama çok hedefli ve zamanında
l Geleneksel reklamcılık seçeneklerinden daha iyi sonuçlar verir
l Mobil kullanım oldukça yaygındır. Yerel SEO, hem dizüstü bilgisayarı hem de mobil telefonu kapsar
l En yüksek yatırım getirisi. Boşa maruz kalma yok
l Google yerel girişinizi talep ederseniz, rekabetin çok önünde olacaksınız
l Yerel SEO hala ücretsizdir.Gazetecilik büyük bir yüzde oranında azalmıştır -% 40 -% 80
l Çok popüler olan müşteri yorumları yerel SEO'nun büyük bir parçasıdır.
Şirketinizin yerel SEO'sunu nasıl geliştirirsiniz?

1. Yerel sayfanızı oluştururken, bunları sağlanan birçok alt kategoride nasıl sınıflandırdığınıza özellikle dikkat edin.
2. NAP'nizin (Ad, Adres ve Telefon numarası) web'de, yerel sayfalarınızda, dizin listelerinde tutarlı olduğundan emin olun
3. Kaliteli dizinler kullanın. Bir yerde listelenme fırsatı olup olmadığını öğrenmek için kategori ve konum aramalarını kullanın.
4. Siteniz hakkında daha fazla yorum almak için çalışın. Yorumlar SERP'de sergilendi
5. İlginç görünmesi için yerel girişinize çok sayıda resim ekleyin. Anahtar kelimenin sık sık göründüğünden emin olun.
6. Blogculardan, gazetelerden ve sosyal paylaşım, içerik geliştirme vb. Yoluyla gelen bağlantılar kazanmaya çalışın.
7. Yeterli zamanınız yoksa saygın bir yerel SEO şirketi kiralayın, çünkü bu her zaman gerçekleşen arama motoru değişiklikleri ile devam eden bir süreçtir.


Yorumlar